Var finns enen!



Mina spelkamrater idag spelade match i U2. Visste inte om detta utan hade anmält mig till bollen 10.30 på nätet igår då det var två herrar med lagom hcp. På tee dök Mats och Göran upp och det var bara att följa deras match på nära håll.

Fick dock slå ut som sisteman hela tiden för att inte störa deras match och om någon som såg mig så undrade de väl hur jag spelade idag?

Här har Göran hittat en en på banan och frågan är var den finns?

Hur gick då matchen?

Mats tre upp med fyra hål kvar då skärpte sig Göran och tog tre hål på raken.

Lika inför sista!

Båda vid bunkern efter utslag, Mats till höger om eken, Göran i eken och bollen studsade tillbaka, nytt slag och i eken igen och ut i skogen, Mats in på green, Göran från skogen och över green och då gav han upp matchen.

Vinst till Mats på sista hålet och det var ju tur att det var så jämt annars hade jag kanske blivit utan markör någonstans på sista slingan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback