Mitt vinnarbord!



IGÅR TOG JAG KARRIÄRENS STÖRSTA GOLFSEGER!

Riksmästerskapet i Druidorden avgjordes på Strängnäs GK med 81 deltagare från hela landet.

Jag hade en strålande dag på golfbanan och det blev en birdie, sex par och 11 bogie och detta innebar 82 brutto och 69 netto och följande priser

Seger RM brutto
Seger RM netto
Seger RM lag tillsammans med P-O R och Björn Z
Seger BardalandsM brutto
Seger BardalandsM netto
Seger BardalandsM lag tillsammans med P-O R och Brjön Z
Tog dessutom närmast hål på fyran med 142 cm och där kom även dagens birdie!

Puttningen satt perfekt och första nio behövde jag endast 13 puttar och då hade jag en treputt på åttan. Efter fem hål hade jag fem puttar.

Något "pinsamt" att ta halva prisbordet men så är det ju när det går bra på banan - då är det enkelt och allt sitter.

Extra kul att det hände just på denna tävling.



Kommentarer
Postat av: Janne Örebro

Ett stort grattis! Men du har fortfarande en bit kvar till den gamles hcp.

Lycka till i dag

Janne

2011-08-15 @ 08:55:27
Postat av: Kvarnmästarn

Grattis. Nu är det bara att börja att baka.

2011-08-15 @ 20:22:45
Postat av: UTE

Tack för det Janne!

Det är bara en tidsfråga och du skulle inte ha en chans i en golfmatch redan idag.



Hej Kvarnmästarn!

Ja det är bara till att gå till affären och köpa jäst men frågan är om de inte blir lite misstänksamma om jag köper den mängden som åtgår till 60 kg mjöl.

Tack för sponsringen!



UTE

Postat av: CB

Grattis Ulf, nästa ar behöver vi inte sa manga

sponsorer. Ha de bra med halsningar fran Val Gardena dalen.

2011-08-18 @ 16:26:01
Postat av: UTE

Hej CB!

Hoppas att ni har en bra vandringsvecka i Val Gardenadalen. För egen del blev det vandring på golfbanan idag också så nu återstår endast en match.

Ett riktigt fint och uppskattat prisbord som vi kan vara stolta över.

Lev väl!

UTE

2011-08-18 @ 21:01:16
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback