Hoppig onsdagsgolf!

Oj vilken tur vi hade idag på Gripsholms GK!

Såg hur det regnade och åskade över Strängnäs men i Mariefred var det uppehåll till de sista två hålen. Så det var ju bra.

Det som var mindre bra var dagens golfande och då talar jag för alla fyra i bollen:

P-O bäst på 83
Anders 85
Lasse 85
UTE 86

så egentligen är det inget att skriva hem om.

Det roligaste var P-O:s nya app som han hade köpt med 35 000 golfbanor inlagda och möjligheten att föra scoren i telefonen också. Har just fått mitt scorekort i mailen och kan konstatera följande.

Första fyra hålen - 10 över!
5-9 - 3 över!
in en birdie, två par, två bogie, två dubbel, en trippel och en med fem över!

13 över på båda rundorna och jag hade 13 slag idag och då är det ingen höjdardag. På två hål hade jag totalt nio över så nu är hcp 13,3.

Nya tag i morgon på Eskilstuna GK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback