Sjunde segern!

Idag blev det en hård kamp mot Sture som jag fick lämna sju slag till men det kanske inte var till någon fördel!

Tog fyra av dessa och delade två så endast ett som jag förlorade och så skall det väl inte vara?

Delade etta, tvåan till mig då Sture var i bäcken, trea till Sture på fint par och sedan slog jag i vattnet på fyran så ett upp till Sture.

Delad sedan fem på rakel eller kanske raken!

Ett upp till Sture vid vändningen!

10:en till mig, 11:an till Sture på sandy par, delad 12:a på fina par. Sedan hade Sture slag så då tog jag det och lika.

14:e och Sture i skogen och uppe på fem med en lång putt kvar. Jag på greenkant på tre och slog bara fram den för att tvåputta då Sture "aldrig" skulle sätta den långa putten. Ki fick jag för putten satt hårt i bakkant och jag missade en tvåmeters som jag hade kvar. Så är matchspel.

15:e till mig då Sture slog i vattnet.

16:e till mig då Sture hade slag och slog in andraslaget i skogen före äppelträdet.

Dormy och jag behövde bara dela hålet för matchen vilket också skedde efter att Sture chippat in femte slaget och lagt bollen 0,5 cm från hålet.

En tuff och trevlig match!

Tack Sture för en svettig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback