Statoil och marknadsföring!

Stannade innan gårdagsfärden till vid Statoil vid Biskopskvarn här i Strängnäs och skulle inhandla en Läkerolask. Bra att ha när man pratar mycket.

Lade upp den på disken och då sade den unga damen direkt "Idag bjuder vi på kaffe"!

Tack men jag dricker inte kaffe men jag kan väl ta en kopp the? Kunde ju vara gott att smutta på under färden mot huvudstaden.

NEJ! Vi bjuder bara på kaffe! blev det från damen.

Hoppsan - förklarade att jag dicker inte kaffe och kanske kunde byta mot en kopp the.

NEJ; NEJ, NEJ! Vi bjuder bara på kaffe!

En mugg varmat vatten, en thepåse och en skvätt mjölk vad de hade behövt bjuda på men det gick inte!

Undrar om hon har en framtid inom marknadsföringsbranschen?

Jag kommer ju att komma ihåg händelsen, har berättat den för några och sedan detta inlägg om Statoil och kaffebjudningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback