Lars A under 30 i hcp!

Det har kommit till min kännedom att Lars A som många känner och är en trogen golfare nu har kommit under 30 i hcp.

Han slog till på Hammarö GK i helgen och fick fina 44 poäng och har nu 29,6 i hcp.

Hur hamnade han då på banan utanför Karslstad?

Jo han ringde för några veckor sedan och undrade vilka banor som han, hustru och ett annat par skulle spela då de skulle göra en golfhelg i trakten. Tipsade om Hammarö som jag spelat en gång, förra året, och som jag upplevde mycket trevlig.

Det var väl ett BRA tips Lars men ner till 25 skall du nog i år.

Lycka till i morgon!

Kommentarer
Postat av: Janne Örebro

Det trodde jag aldrig att han skulle klara.

GRATTIS

2010-05-27 @ 21:04:11
Postat av: UTE

Hej Janne!

Du har väl skådat resultatet från senaste PGA och det kanske var en tillfällighet?

Du var tidigt på banan i fredags. För att kunna prata med dig får man väl ringa mitt i natten.

Ha en BRA vecka!

UTE

Postat av: Janne Örebro

Det skall det bli:

måndag, seniorgolf

tisdag, till Tibro för att hälsa på farsgubben

onsdag, andra matchein i First Open

torsdag, till Eskilstuna spela mellansvenska seniortoren

fredag, till Askersund för att spela seniortoren.

lördag, städdag i samfälligheten

söndag. inget inplanerat ännu.

Ha det



2010-05-30 @ 21:49:38
Postat av: UTE

Hej Janne!

Får hoppas att det blir en golfrunda på söndag för dig.

M barnvakt

T golflektion hos Hasse G, första lektionen i golfkarriären, golvläggning

O Rakelarbete

T Rakelarbete och hemmamatch mot Sundbyholms GK i H 55

F match i U 2 mot P-O

L/S ledigt

2010-05-30 @ 22:27:25
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback