Bländande spel idag på Vassunda GK!

Nu sitter slagen som tränades in i tisdags!

Var till Vassunda GK utanför Knivsta idag och spelade sponsortävling. Det var vännen Pertti som kallade och eftersom banan passar mig så är det alltid roligt att spela där.

11 lag till start och de två bästa resultaten räknades i sammanställningen. Perttis son lyckades inte så bra och fick ihop 22 poäng. Själv fick jag 34 p och 74 netto. Pertti var ännu bättre och fick 35 p.

Tredjelaget hade 62 p, andralaget 63 p och vi 69 p så det blev en klar seger.

Dessutom tog Pertti närmast hål och vi var tionde boll på hålet och INGEN hade träffat green. Vi var alla på green och gick därifrån med tre par.

En jacka som byttes mot två dussin NXT Tour blev vinsten så det var ju en givande resa.

Nu får det bli vila ett antal dagar!

Gå gärna in på Vassunda GK:s hemsida för där finns bild och reportage från dagens tävling.

Kommentarer
Postat av: Lanja -

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?Daaah, vem vill inte?!



Rekomenderar er stark att bli medlem på
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja (!!) Statestiken & kommentarerna kommer Direkt! Haha det är sant! Varit medlem på den ett bra tag nu, och som sagt har jag rejält många läsare! Så.. varför inte dela med mig av mina secret-tips?! Nu när jag faktiskt inte behöver dom längre! Du blir lätt medlem http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja.



Lycka till.. ;)

www.lanjas.blogg.se

2010-06-04 @ 17:07:20
URL: http://lanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback