Purjo och Bengt-Erik delade på poängen!

Har idag spelat match mot en av aspiranterna till slutsegern, den oövervinnerlige Bengt-Erik.
Förutsättningen var att jag fick lämna 10 slag till Bengt-Erik.

Resultatet blev enligt följande:

Gul 1 Delat
Gul 2 1 upp, Bengt-Erik slår bort bollen
Gul 3 Bengt-Erik par, lika
Gul 4 Delning på bogey
Gul 5 Delning på bogey
Gul 6 Vinst på par och 1 upp
Gul 7 Bengt-Erik vinner på par samt slag, lika
Gul 8 Vinst på par 1 upp
Gul 9 Delning 1 upp

Blå 1 Bengt-Erik vinst bogey samt slag, lika
Blå 2 Vinst på par 1 upp
Blå 3 Delning på bogey 1 upp
Blå 4 Delning på min bogey och Bent-Eriks dubbel 1 upp
Blå 5 Bengt-Erik vinner på bogey nu lika
Blå 6 Delning på bogey och dubbel lika
Blå 7 Jag slår bort bollen Bengt-Erik får hålet Bengt-Erik leder nu för första gången i kväll med 1
Blå 8 Vinst på par nu återigen lika
Blå 9 Delning på mitt par och Bengt-Eriks bogey

Såledas slutar match 0-0

Tack för en trevlig match Bengt-Erik och lycka till med resten av dina matcher. //Ulf E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback