Mannens heliga plats?

Idag har det genomförts något på mannens "heliga" plats - städning av garaget och förrådet.

Hur kul är då detta? Det kan man verkligen fråga sig då det som vanligt är mycket god ordning där, eller?

Blev ett stort lass till återvinningsstationen och det blir nog ett till vad det lider.

Kerstin hittade några spännande lådor som jag förrådställt också

två lådor med mina gamla skolböcker
två lådor med kartor sedan orienteringstiden
två lådor med gamla bilar
en låda med gamla spel
två bilbanor av äldre modell

Hon staplade lådorna mitt i garaget och nu är uppgiften att "sortera" lådorna.

Frågan är hur det skall gå till och kanske blir det någon vrå över så jag snabbt kan förrådställa lådorna igen utan hennes vetskap eller har du några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback