Förlust mot P-O!



Idag blev det en runda mot P-O som inleddes i lite sämre väder men sedan kom solen åter.

Blev en slaggolftävling och P-O fick 20 slag och jag 12. När vi sedan vände på 44 för P-O och 48 för mig så kändes det tungt. Blev dock lite roligare på blå två där jag tog igen tre slag (4/7) och samma sak hände på blå fem (5/8).

På bilden ser ni P-O i skogen mellan blå fem och sex och det blev till att gå tillbaka till föregående plats och slå  
därifrån.

Ytterligare två slag på blå sju (4/6). Två hål kvar och fyra slag att ta in. Blev dock lika på åttan och sedan tog jag ytterligare ett på nian (4/5). Så till slut 51 in för P-O och 42 för mig.

Totalt 75 netto för vinnaren och 78 för mig vilket är helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback