5 km skidor!

Har länge gått och tittat på skidorna som står parkerade i garaget. Det blir nog snart tö och snön försvinner men idag så beslutade jag att de skulle få en luftning. Blev fem km på elljusspåret som jag har knappt 100 meter till. När man är klar glider man ner på garageuppfarten på cirka 30 sekunder.

Kändes helt ok så i morgon får det bli en tur igen och jag blev nyss lovad nya spår då "spårbror" skall ut och köra spåren kl 07.00 i morgon och han skulle då börja med elljusspåret och sedan fortsätta till golfbanan och sedan vidare till Mariefred.

Undrar hur många mil Örebro-Janne avverkat i sin träning inför Vasaloppet?

Står nog själv över i år men kanske ett annat år!

Kommentarer
Postat av: Janne Örebro

Tyvärr har det bara blivit 22 mil. Kyla och maginfluensa har satt sina spår. Målsättningen står fast 60 mil.

Ulf, 5 km verkar lite fjuttigt mitt barnbarn, knappt 6 år, åkte det i går

2010-01-03 @ 21:03:13
Postat av: UTE

BRA Janne!

Hoppas att du hinner med 60 mil. Självklart blir det längre i morgon.

Hälsningar

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback