Bengt-Erik vs Sture

Hej Ulf!
 
Nu har jag spelet min sista match i grundspelet för i år.

Matchen var mellan Sture H och mig. Vi träffades på rangen där Sture slagit ett par hinkar. Vädret var perfekt för golf och Sture på bra humör, ovetande vilket stålbad som väntade.
 
Seger för mig på hål 1, 2 och 3 och fortsättningen blev nästan lika blytung för Sture. Efter 9 hål var jag 5 upp. Lite kaffe och choklad och Sture stålsatte sig att prestera bättre.

Svingen verkade lite rostig och ytterligare två förlorade hål. Nu tänkte Sture helt övergå till järn men på blå 3 hamnade bollen i gräset och återfanns ej.   
  
Seger till mig med 8/6 och vi avslutade med resterande hål i trevlig samvaro. 
 
Nu kommer jag att finslipa vissa detaljer inför avslutningen.
 
Bengt-Erik L  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback