UTE är Paul Newman?

Kerstin åt en stor portion och CB undrade om det var tillsammans med Paul Newman och det var det men det ville jag inte avslöja men nu måste jag förklara det hela.

Eftersom det vid rätt många restauranger på turistorterna finns inkastare så är det ju framåt på olika sätt. En kväll efter några dagar i solen så tog vi en promenad i shopingcentrat och vid en restaurangerna så tyckte inkastaren att det var en kopia på Paul Newman som passerade. Givetvis var det en solbränd, vältränad, ljushårig (gråhårig) UTE som passerade och det kändes helt rätt att bli jämförd med Paul Newman.

Kerstin tyckte att jag växte lite väl mycket men visst hade han rätt. Tänk att ingen tidigare har talat om det för mig. Skall nu hyra några av han filmer och jämföra mig med den häftige skådespelaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback