Ny knäled!

Tänk vad man kan göra med människan.

Nu är det löpande band på att bl a få en ny knäled och det är ju som Rikard Wolff tar upp i sin låt Solkräm "Var rädd om dina knän".

Fick igår mail från vännen Bengt som just kommit hem från knäbyte och nu börjat rehabträningen. Som jag uppfattad det så är det hårdträning från början och det är väl det bästa.

Bengt är ju dessutom golfare så det pasar ju extra bra att göra operationen just nu och sedan vara igång när säsongen 2010 tar fart framåt våren.

Lycka till med träningen!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej, såg detta inlägg. Även en sådan som jag är under utredning för mina knäleder, har kommit så långt så att magnet (MR) röntgen är gjord, väntar nu på mitt besked..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback