Tack Willy!

Idag skulle jag ha spelat årets första match i den sjunde upplagan av U 2 som är en av årets prioriterade golfaktiviteter. Den andra är givetvis Stadiumgolfen, lär mig aldrig det nya namnet, tillsammans med Golfer.

Albinförkylningen är inte helt borta utan fortfarande får jag "skärpa till mig" inför de dagliga konsultmötena, ofta två om dagen, så golf idag hade varit tungt.

Mailade Willy i tisdags och eftersom även han är farfar så kom följande svar.

Av barnbarn kan man få många underbara ting.
Krya på dig.
Willy

Tur att jag har så goda kamrater som förstår problemet och det är bara att leta fram en ny dag. Nu blir förhoppningsvis premiären mot den långtslående, både på och utanför banan, Ulf D T T på måndag.

Återigen tack Willy för din förståelse!

Kommentarer
Postat av: Ulf Dia-Tsi-Tay

Ha ha ha, både på och utanför banan. Jag ska göra ett försök att hålla mig innanför bangränsen. Annars har jag ingen chans mot dig!!

2009-05-14 @ 14:14:10
Postat av: UTE

Hej Ulf!

Ja är det inte så? Du tränar ju hela vintern på gymmet och så vräker du iväg bollen på våren på golfbanan och ibland lite åt sidan också.

Ha en BRA helg och vi ses på måndag.

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback