Bengt-Erik vann över Purjo!

Då har det kommit ytterligare ett resultat från årets U 2 och här kommer referatet som skrivaren gärna ser att Örebro-Janne läser.

Nu har jag spelat min 2.a match och planen att ta hem slutsegern lever vidare.  

Matchen var mellan mig och Ulf Eriksson, där han fick lämna 8 slag.  Vi spelade blå-gul slinga och efter 9 hål hade jag 1 upp. På gula slingan blev det mer kamp och efter 16 hål var vi lika. Ulf slog ett snett utslag på par trehålet och fick svårighet att nå green. Inför sista hålet så var jag i ledning med ett och det sista hålet delades varvid jag vann med 1/0.  

Åtta slag blev för mycket samtidigt som jag bl a spelade par 5 hålen på par, par, boogie, boogie.

Hoppas Jan E läser resultatet.

Bengt-Erik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klar jag läser, men jag är inte orolig jag kommer att avgöra på !??. Så B-E träna på så får vi se vad resultatet blir

Ha det så bra

2009-05-31 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback