Tack för all uppvaktning!

Då börjar dagen lida mot sitt slut och det är snart dags att dra sig tillbaka till sänghalmen.

Innan dess ber jag att få tacka ALLA som uppmärksammat att UTE just idag har fyllt år.
Ingen nämnd och ingen glömd. Känns extra roligt att stöta på en person på staden som bara kommer fram och gratulerar och när jag frågar "hur vet du det" så får man svaret att jag läste en kommentar på din blogg.

Kul och i morgon är det middag med nära och kära och jag undrar vad Albin hittat på och jag kan avslöja att jag hittat på något också som han kommer att gilla men vad det är kommer på bloggen först på lördag.

Titta in då och till dess ha det så BRA!

Kommentarer
Postat av: Inger

Grattis i efterskott.Glömde ju bort att det var den 5:e mars i går.Hoppas du hade en bra dag.I dag får du ju fint besök av barnbarnen har jag hört.Ha en trevlig kväll.Vi syns ju snart när det blir dop.Hälsningar Inger o Conny

2009-03-06 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback