Tre ner efter tre hål .............

men sedan blev det match och analysen ger följande

Bengt-Erik vann sex av sju hål där han hade slag, vi delade det sjunde!
Jag vann åtta hål där vi spelade open, vi delade två och Bengt-Erik vann inget!
Jag vann tre av fyra korthål, vi delade det fjärde!
Bengt-Erik var i sex bunkrar, jag i en!
Jag gjorde två birdie, Bengt-Erik ingen!
Jag slog bort en boll på 16:e, Bengt-Erik slog bort en boll på 17:e!


Detta ger då

-1, -2, -3, -2, -1, 0, -1, 0, 0 och sedan -1, 0, +1, +1, +2, +2, +1, +2

så till slut blev det 2/1 och ytterligare en vinst i årets U 2.

Nu får det bli midsommarvila inför nästa match som förhoppningsvis blir i nästa vecka.

Tack Bengt-Erik för som vanligt en trevlig stund på golfbanan och ha en BRA midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback