P-O åter i vinnarhålet!

Följande rapport kom sent igår kväll efter att P-O oc Christer varit ute och splelat. Frågan är bara hur det gick till på gul tvåa, först delning och sedan skänktes hålet?

Vann i dag mot CB med 4-3 på blå-gul.


Tog ledningen redan på första hålet och var som mest tre upp.


Efter 10 hål hade jag ett upp och vi slog ut på gul tvåa (där Christer hade slag - vi pratade om det innan vi slog ut på hålet). Efter några vilsna bollar var vi efter fem slag ca drygt halvmetern från kopp då Christer plötsligt föreslog delning. Jag tackade och tog upp min boll.


Snart förstod Christer att han glömt sitt extraslag och skänkt mig hålet - sen var CB ur slag!


Vädret var perfekt och stundom spelade vi rätt bra golf, det blev en trevlig runda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback