Det ryker ur Ulfs öron!

Hej!

Vann med 2/1 över Christer Ekstam I morse. Började knackigt och låg under med 3 efter 3 hål på gul slinga. Sedan skärpte jag till mig, 3 par och 2 bogeys, 1 db, vann 4 av dessa och delade 2. Ledde med 1 efter nio.

Christer spelade nu sämre än i början. Bogey på 10´an och par på 11´an på blå slinga gav mig en ledning jag aldrig släppte ifrån mig. Christer vann på blå 4´a och 5, vi delade 6´an och 7´an, sedan vann jag på 8´an med ett par. Vi var överens om att minst dålig vann. Ingen mästargolf direkt. 

På 17 hål gjorde jag 6 par och 7 bogeys, 2 dubblar och en trippel. Vän av ordning får nu ihop det till 16 hål, vilket stämmer. På blå 6 slog jag bort 2 bollar på utslaget till vänster och gav bort hålet. Det rök visst ur öronen på mig enligt säkra källor...

Mvh Uffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback