Bollen är viktig!



Så här ser min märkning av bollen ut och det är inte alla som gillar den när det är dags för foursome eller greensome.

Förstår inte det?

Själv tycker jag att det är skönt att ha en glad gubbe som alltid tittar på en innan tee off och på green. Det vill säga, jag lägger bollen på ett speciellt sätt varje gång innan utslag och puttning.



Vad gäller märket så är det NXT Tour och jag förstår inte de som spelar på diverse märken och med mycket olika typ av boll. Gäller att hålla sig till en typ av boll och försöka lära sig den.

Kommentarer
Postat av: FINA

vad fint :)



Min mamma har ställt upp i en tävling med en bild som jag har fotat. Priset är en Nikon D90 och jag skulle bli väldigt glad om du ville hjälpa till genom att klicka på länken här nedanför och sen klicka på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand

2009-07-08 @ 11:07:59
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback