Hur var "Gubbträningen"?

Nu sitter nog många och väntar på svaret på frågan och det enkla är väl att svara som Wassberg gjorde en gång

"Gå dit själv så får du väl se gubb......"

Men så svarar inte UTE utan här kommer en kort redogörelse efter gårdagens prova på kväll:

18 gubbar och jag var junior och den äldsta över 80 år och det var, nej det säger jag inte. Kvinnlig ledare som körde hårt i 60 min och det var mycket på stället till musik och den egna tyngden som vikt. Övningarna kunde göras i valfritt tempo och en del hade lågintensiv träning medans andra svettades ordentligt. Helt upp till dig själv vilken nivå du tränade på.

Trevlig träning som jag kommer att återkomma till och det finns plats för fler!

Kommentarer
Postat av: Gunnar Jedenfelt

Det vi brukar göra på vintern är att slå 100-tals bollar i en hall och för att det skall bli lite roligare så för jag statistik hur bollarna går.

efter vintern så har vi vinst utdelning hu järn.driver, wedgen och puttern har för resultat.

vi syns den 24/1 kl 1400

mbh i efe gunnar

2009-01-15 @ 13:33:09
Postat av: UTE

Låter trevligt!

Du ståtar väl som vinnare med dina lång och raka slag eller hur?

Vi ses den 24/1 och det skall bli spännande och ha nu en BRA helg!

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback