Lite kvällsskratt

Lennart från Kil!

Lennart från Kil är byns störste charmör. Han har alltid haft smak för motsatta könet. En ny kvinna som han aldrig sett tidigare dök upp på dansstället Sandgrund. Lennart bjöd upp kvinnan, och under dansen frågade han vad kvinnan hade för yrke.

- Jag är sexolog, svarade hon.

- Då måste jag fråga dig: Är det  sant att italienare är de bästa älskarna?

- Nej då, svarade hon, vi har gjort  studier om det, och det är faktiskt araberna som är bäst i sängen.

- Araberna??? Men jag har hört att  turkarna har de största dolmarna, sa Lennart.

- Nej då, det finns studier på det  också. Det är faktiskt finnarna som har de längsta sakerna, sa kvinnan ogenerat.

- Finnarna????

- Ja, men nu måste jag vara lite frågvis, sa kvinnan nyfiket:

- Vad heter du, som dansar så bra och frågar så mycket?

- Mohammed Mäkinen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback