Grillad på morgonen!

Har under vecka fått tips från Vice ordf i Strängnäs CK att det var gemensam träning kl 09.00 på lördagarna och det startade vid SMOL-stugan. Eftersom hustru går på yoga vid den här tiden så passade det ju bra.

Iväg i morse och vi var tre till antalet. Deras gemensamma ålder är väl ungefär 0,75 % av min så ni kan ju tänka er hur det gick. Vi fastställde att vi skulle köra Lännarundan på knappt fyra mil. Hängde med bra till Länna men fick släppa lite innan Länna då vi fick motvind. Bra körning till Åker då vi hade medvind och låg på knappt 40 km/h.

Sedan motvind hem och då kan ni ju tänka er hur det gick för 57-åringen mot 22-åringarna. Fick givetvis släppa och rullade så sakta hemåt. Kom att tänka på fornstora dagar i både löpning och cykel då det för det mesta gick ut på att grilla varandra när det var gemensam träning.

Tror att min tid kommer åter i detta avseend då det kanske dyker upp två jämnåriga nästa gång och då ni...............

Kommentarer
Postat av: SCK v orförande

Kör Hårt

2009-04-25 @ 19:21:22
Postat av: Golfer

Kom tillbaka till golfbanan, där har du ju fortfarande ett litet övertag över ungtuppar som mig.

Postat av: UTE

Tack Golfer!

Var åter redan igår em då det blev nio hål och gjorde par på de sista tre på gula slingan.

Sand på tisdag och Halmstads N på onsdag och sedan är man nog på gång.

Hälsningar

UTE

2009-04-26 @ 14:01:38
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: UTE

Hej v ordförande!

Hoppas att du kommer med nästa gång så jag får lite chans till att grilla någon,

Hälsningar

UTE

2009-04-26 @ 15:56:21
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: SCK v orförande

Tackar för inbjudan. Din Mtb är i Skogstorp, min racer är i Göteborg.Kan ju ta motorcykeln i stället.

2009-04-26 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback