Sluttampen på U 2!

Då återstår endast en match i den ena halvan och den är direkt avgörande vad det gäller segrare eftersom Hans idag slog Janne. Hans är i ledningen en poäng före Torbjörn och Torbjörn har det nu i egna händer då han möter Janne i den absolut sista matchen.

Hur skall det sluta?

Här kommer dagens matchrefetat:

"I strålande höstväder möttes Jan E och jag. Spelade onsdagsgolfen samtidigt. Matchen var mycket jämn,  spelet från oss båda var dock något ojämt dock utan några direkta katastrofer. Slutligen vann jag dock med 2-1. 
Med vänliga hälsningar
Hans  

Roger G - Ulf B! Vi tränade inför avslutningen, jag klippte träd på gul 2, 3, 5 ,6 samt på röd 1 och 2 så alla är vältrimmade. Roger kollade hela tiden rullen på fairway så slutresultatet blev 6-5 till Roger.
 
Spännigen stiger vem vinner respektive grupp

Kommentarer
Postat av: Ulf Dia-Tsi-Tay

Härligt att höra hur Uffe B. hjälper banarbetarna med klippningen av träd o.d. Om ví hade fler frivilliga krafter som Uffe, skulle vi inte behöva anställa så många banarbetare och hjälpa klubbens ekonomi. Heder åt Uffe!



Mvh Uffe Tay

2008-09-25 @ 17:04:54
Postat av: UTE

Hej Ulf!

Var själv god banarbetare i lördags då banan tog mer än den gav. På gul sexa så försökte jag ta ner björken till vänster och idag fick jag höra av Ulf att han fortsatt att få ner samma björk.

Som jag alltid har sagt - golf är färskvara!

Hälsningar

UTE

Postat av: Ulf Dia-Tsi-Tay

Yes! Nog är det färskvara! Spelade 4 rundor på Skepptuna GK med jobbet to-lö förra veckan. Tävling mot huvudägarna Johnson&Johnson. Puttade fantastiskt bra hela helgen och höll nere förlusten in i det sista. Hade puttat superbra ända sedan jag kapade puttern 2tum innan KM. Sedan mötte jag Lennart i avgörande matchen i U2. Minst 5 3-puttar och en 4-putt. Allt bortblåst och förlusten ett sorgligt faktum. När jag behövde det som mest, då svek det. Eller jag....Färskvara, yepp!



Mvh Uffe Tay

2008-09-26 @ 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback