Kändisgolf

En av mina goda och trevliga kamrater som även han lystrar till namnet Ulf får bidraga med ett av dagens inlägg. Nedanstående kom på mailen för en stund sedan!

Måste också berätta att golfen är en källa till kul möten. Idag på morgonen stegade Kenta "Mr Magic" Nilson fram och hälsade på mig när jag satt på Bromma flygplats och fikade. Han sade: - Hej, nu måste du säga att jag har ett gott minne! Vi sågs ju på Körunda GK i våras och gick 15 hål tillsammans, då jag f.ö gjorde min till dags dato enda eagle. Vi pratade jobb också, och jag antar att han mindes att jag jobbar med Alzheimerläkemedel och därav hälsningen...Skön kille. Han satt med Tomas Brolin och de var på väg till Gotland för golfspel (kändisgolf antar jag).

Så får man kontakter i kändisvärlden om man är golfare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback