Bonde söker fru!

Igår när jag kom till Centralen i S-holm på väg ut på konsultuppdrag så hade jag lite tid över. Letade efter en ledig plats att sitta ner på för att kunna läsa på lite och såg en tom plats. När jag närmade mig platsen så såg jag att det var ju en kille som jag kände.

Men frågan var ju bara varifrån?

Höll igen med hejandet och tänkte att han får väl heja om han känner igen UTE. Slog mig ner och tog fram Golftidningen och då ringde hans telefon och när han svarade så hörde jag att det var en värmlänning.

Då kom jag på det!

Han var en av de där bönderna som var på tv och sökte fru i vintras.

Ni har nog själva varit i den här situationen och det var ju tur att man inte hejade!

Frågan är om han fick någon fru?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback