Stadiumgolfen 2008

Då var det åter dags för Stadiumgolfen, som även bytt namn till något som jag glömt, och vi får se hur det går i år.
Jonas, som är lagledare, och jag har tagit oss till femte omgången de två senaste åren. Detta innebär omgången före Sverigefinalen och de som vi fick stryk av 2006 gick vidare till utlandsfinalen. Det gjorde tyvärr inte fjolårets vinnare.
På söndag är det dags för första omg och vi möter på hemmaplan, Strängnäs GK, två "killar" från Katrineholm och Bråviken och de har 11 resp 16 i hcp så det blir jämt och bra. Jonas har drygt 13 och jag knappt 13 i hcp.

Jag gör som vanlig - slår på bollen och Jonas sköter det takitiska så skall det nog går bra!

Kommentarer
Postat av: Cia

Lycka till! Det är bara att köra så det ryker! Jag o maken ska också tävla på söndag! Fast där brukar det vara han som kämpar för att hålla ihop det och jag som sabbar allt ;-)

Postat av: UTE

Detsamma! Vi får hoppas på lite bättre väder i morgon för just nu är det plus fem och regn. Åter till våren. Vi även här passa på att tacka för boken som Kerstin verkligen uppskattade.

Hälsningar

UTE

2008-05-17 @ 09:35:26
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback