Simlings bil marknadsför!

        image809

Förra året så blev det byte av bilmärke efter att åkt WV i 27 år. Vi bytte till Toyota och en av anledningarna var att de har en högt betygsatt bil som passar oss, Avensis. Dessutom har de trevlig personal och de har till och med en benämning som kalla KUNDRELATIONSAVSVARIG.

Låter nästan som en socionom men det är i alla fall Magnus M som gör sitt jobb med bravur. Frågade chefen i förra veckan om han hade fått någon löneförhöjning i och med titeln men det borde han nog ha fått.

Kanske det är han som också skickar blommor till kunderna när de fyller år. Mycket trevligt och en bra marknadsföringsåtgärd. Tänk att bli ihågkommen av sin bilhandlare. Inte illa!

Tycker inte ni liksom jag att han borde ha en liten löneförhöjning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback