Fylld kalender!

Ja så det kan vara som pensionär!

Helgen som var så var det fullt med aktiviteter och det har inte blivit bättre i veckan.
Tre redovisningar på det ena "jobbet". Den sista i morgon och sedan besök på det andra "jobbet" för att planera Socionomdagarna på Stockholmsmässan i april - hur har UTE halkat in där är ju frågan?
Dessutom så har det varit Druiderna två kvällar i rad. Senast igår kväll då det var tre aktiviteter och vi satte oss till bords när klockan var 22.30. Inte så kul att äta en "trerätters" vid den tidpunkten och sedan upp och jobba dagen efter!
Nu skall jag slänga mig på fm jobb - telefonförsäljare UTE och jag kollar givetvis NIX innan jag ringer. Lunch på Rotary och sedan jobb "ett" på em.

VEM SA ATT DET VAR LUGNT ATT VARA PENSIONÄR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback