Vidare till tredje omgången

Nu har tävlingsledningen efter långa överläggningar kommit till beslut i vårt överklagande av lottningen till andra omgången i Stadiumgolfen som jag fortfarande kallar det då jag inte ännu lärt mig det nya namnet.

Resultatet blev att båda lagen går vidare till tredje omgången och dessutom att till nästa år så kommer Gotland att bli ett eget kvaldistrikt. Det andra beslutet är ju det bästa så att vi inte för tredje gången blir "drabbade av gotlänningar" redan i inledningsomgångarna.

Att vi gått vidare är ju också kul men det roligaste är givetvis att spela spännande matcher och gå segrande ur dessa "strider".

Lottningen för tredje omgången kommer i början av juli och frågan är vad som "drabbar" Jonas och mig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback