Västkustgolfen 2008!

Då var det dags för lite reklam också så man kanske får spela gratis.

Nej så är det inte men jag tänker ändock skriva lite om Gull-May och Sven som jag träffade på Azorerna förra våren.

Det var ett välspeladen golfpar från Västkusten som tillbringade två veckor på ön och "tränade" inför säsongen.

De är dessutom tävlingsledare för Västkustgolfen som är en veckotävling i september månad. Blev en stor succé i höstas och nu finns inbjudan till årets tävling redan ute och det var förra veckan redan 43 anmälda.

Ett konstigt släkte de där golfarna!

Gå gärna in och titta på
http://www.vastkustgolfen.se/ och sedan är det bara att anmäla sig.

Vill du träffa Gull-May och Sven så vet jag att de även i år skall till den vackra ön ute i Atlanten och träna. Den tredje till 17:e april skall de slipa formen på Bathala och Furnas som nu även bytt namn till något konstigt som jag ännu inte har lärt mig.

Önskar dem lycka till på ön.



En bild från 2007 års tävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback