Mina golfbanor

Ibland är man ju ute på nätet och "tittar" lite bara. I vissa fall så hittar man något roligt och det har jag tydliggen gjort för några år sedan. Sidan heter www.minagolfbanor.nu och där registrerar du dina genomförda rundor och sedan finns det hur mycket statistik som helst. Såg att det var ett tag sedan som jag var där för det var bara drygt 50 på mig och nu är det ju knappt 80 som har spelats. Här måste det bli bättring och det får väl bli vid något lämpligt tillfälle.

Hur kom jag nu in på sidan denna gång - jo som "reklam" på Golfers blogg http://golfers.blogg.se dök sidan upp. Vilket sammansträffande.

Kommentarer
Postat av: UTE

Nu är det uppdaterat så samtliga 80 är antecknade!
UTE

2008-03-02 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback