Många läsare!

Ett stort tack till alla som läste min blogg igår på Juldagen!

Kanske berodde det på min inbjudan till golf i morgon lördag. Skickade ut mail till ca 80 golfspelande kamrater. Några kom direkt tillbaka p g a att adressen hade upphört, synd om dessa, och några p g a julledighet.

Såg i morse att jag hade haft rekord igår med drygt 150 läsare på en och samma dag. Det är bra för en blogg av denna typ då jag har insett att läskretsen för det mesta är äldre och inte "lever med bloggandet" som den yngre generationen gör.

Hur går det då med golfen i morgon.

En anmäld, Golfer, som även han är bloggare och en trogen golfare
http://golfers.blogg.se http://backspin.se
En anmält förhinder och förmodad mellandags-REA med sambo, Ö-J
Två mailsvar, UE och Pelle, de ena på långresa till Sala och den andra ?
Ett telefonsvar, bror, som inte spelar golf men gärna skulle vilja börja

Så i morgon ses Golfers och jag på Fogdö kl 09.00 och det finns givetvis plats för fler!

Ha en BRA fortsättning på helgen önskar UTE!

Kommentarer
Postat av: UTE

Senaste läget!

En "hoppade på mig" på Intersport?

Två har anmält sig via telefon, P-O och Roger!

Två mail har inkommit varav en beklagade sig för han hade provskrivning i morgon på jobbet och den andra är ett?

Så vi får se hur många vi blir i morgon men det är lovat minus en grad och sol och spelformen skall jag nu sova på.

Vi ses i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback