DI-golfen

I fredags var det åter dags för Dagens Industirgolfen på Strängnäs GK. Eftersom det samtidigt är sponsorgolf för de som är med och sponsrar banan så brukar det vara rätt många lag med. Tyvärr var det inte så i år men Strängnäs Bärgning och Transport, jag tror att det heter så, var givetvis med.
Det är Bärgar-Lasse som ansvarar för tremannalaget och i år hade jag återigen blivit inbjuden, TACK FÖR DET!
Tyvärr så ringde Lasse själv en timme innan start och meddelade att ersättaren för honom inte kunde jobba så det blev sönerna Carl-Magnus och Per-Erik som bildade lag tillsammans med mig.



Det blev tredje gången denna vecka med 34 poäng men totalt blev det inte någon framskjuten placering för laget. Vi lyckades dock med Lasse krav och det var att ha Ramirent och Bernhardssons Möbler bakom oss och det lyckades vi med (de kom inte till start).
Maten efter tävlingen var mycket god och det blev en trevlig stund tillsammans med övriga spelare innan alla drog sig hemåt i augustinatten.


Kommentarer
Postat av: Golfer

Snygga byxor. :-)

Postat av: UTE

Tack för det!

Frågan är dock om de hade passat i Skottland men jag såg att du kom ju ut på banorna i röda byxor!

Hälsningar

UTE

2008-08-25 @ 21:54:42
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback