Plutonsutflykt

Eftersom jag hade varit på stället tidigare och hittade till centrala Lissabon och även hade nämnt det på informationsmötet så frågade Värmlandsbollen om de fick hänga på in till centrum den lediga dagen.

Självklart så vad det ok och detta hörde Strömsundarna som satt bakom på uteplatsen vid Aroeira två. Vi bestämde avmarschtid till 09.40 och på kvällen var det sedan någon till som frågade om det gick bra att hänga på. Inga problem.

På morgon klockan 09.40 samlades 24 personer i receptionen och gruppen gav sig av. Promenad, buss, båt och sedan fem minuters promenad till Handelstorget så var vi i centrala Lissabon där gruppen skingrades.

image832

Gruppen samlad vid busshållplatsen. Alla kom välbehållna hem på kvällen med massor av nya intryck.

Kommentarer
Postat av: Gull-May Wassberg

Hej Ulf med hälsning till Din hustru.
Morgon tidigt åker
vi till Azorerna och tråkigt att vi inte planerat det bättre men vår tid räcker inte till då vi den 7 maj reser till Gotland för att bl a spela Gotland Runt som vanligt Sven har ju fortfarande ett arbete att sköta. Spela nu riktigt bra och vi skall följa Dina eskapader då vi bl a har Torrebys kanslist med vänner
i tävlingen.
Lycka till
Hälsningar Gull-May & Sven

Postat av: UTE

Hej Gull-May!
Kan rapportera om en härlig vecka i Lissabon. Hoppas att ni nu får det bra på Azorerna och vi möts väl om två veckor. Bra att du kollar oss sedan och jag skall väl försöka få in en bild av dina vänner.
Såg på Västkustgolfens hemsida att en av mina kamrater sedan 1974 var med och tävlade. Ove N från Falun och det roliga var att jag även mötte honom på flygplatsen i Lissabon när han skulle dit och spela en vecka i november. Världen är rätt lite ibland.
Ha det bra och skriv gärna en rapport efter veckorna på Azorerna.
Hälsningar!
UTE

2008-04-03 @ 15:22:38
URL: http://ute.blogg.se
Postat av: Leif en av värmlänningera

Hej Ulf och ni andra.
en trevlig resa med många skratt. Tur att vi gick plutonsvis det känns mycket tryggare då. Nu är våren på väg och det börjar att närma sig premiär på Forsbacka.Ha de så bra kilar ner och köper en chokladbulle.

2008-04-04 @ 12:26:47
Postat av: UTE

Hej Leif och alla nadra värmlänningar!
Kul att du hittade hit och extra roligt att du skrev en kommentar. Bra att du kände dig trygg i Lissabon och det tro
jag du gjort även utan mig. Ha det nu så bra i vårvärmen och ta det lugnt på golfklubben. Kan rapportera att jag och hustru åt bullar och var sin chokladboll till emfikat denna härliga fredag.
Hälsningar
UTE

2008-04-04 @ 17:56:50
URL: http://ute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback