H 55 2008

I år har jag lämnat uppdraget som lagledare till nästa i tur och i år är Anders Östberg detta för Strängnäs GK H 55 lag. Eftersom jag stod kvar som lagledare hos sammanhållande så fick jag idag årets matchplan och under våren spelar laget sju matcher på följande sätt.

13/5 Vingåker hemma
20/5 Torshälla borta
27/5 Solbacka h
3/6 Sundbyholm b
10/6 Flen h
17/6 Mälarbaden h
24/6 Katrineholm b

Ser ut som en drömlottning att få slippa spela Vingåker, Solbacka och Mälarbaden borta vilka banor jag inte rankar så högt.

Önskar laget lycka till!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Du är välkommen att delta i min tävling,
där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback