Fyra dagar och fyra bollar!

Fõr alla bolletare kan jag nu rapportera att det finns fyra bollar utplacerade efter fyra dagars spel.

Tvâ pâ Batahla A slinga hâl nummer ett. Bâda gângerna som jag slagit ut sâ har jag glõmt vinden frân havet sâ bollarna ligger i reniingsverket.

En pâ B slingans femte hâl dãr jag fõsõkte gâ den gena vãgen men bollen hade inte samma uppfattning.

Den fjãrde ligger pâ Furnas och pâ det sjãtte hâlet. Ett kort par fyra som svãnger kraftigt hõger och i bõjen finns en stor kulle med massor med fina blommor och "vita pinnar". Dãr planterade jag en boll inspelsdagen och Kenny konstaterade att det nog pâ kullen finns bollar fõr mânga tusen och som kullen ser ut sâa ãr det nog svârt ãven fõr en bolletare att tõmma kullen.

Kan rapportera att Peter L har sponsrat mig med bollar till tãvlingen och det stâr nâgot namn som bõrjar pâ G pâ bollarna men det vill jag inte gõra reklam fõr hâr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback