Vinst för Torbjörn i U 2

Hårda grabbar match lördag och söndag så har Torbjörn döpt sin mail som kom igår kväll och här kommer texten.

Lördagsmatch 

Det finns flera hårda killar som är ute när det regnar. Ulf B och undertecknad var ute och drog våra vagnar i lördags, efter växlande spelkvalite och 18 st tuffla hål. Skall tilläggas att Uffe var mycket generös mot mej på det
18:e som jag vann och skrev segermarginalen till hela 1 - 0.   

Söndagsmatch  

På väg till Strängnäs började det regna, tanken kommer " Inte en martch till i regn"  men det slutade innan jag var framme. Lite uppvärmning och Mats L och jag var redo att dra ut på banan. Mats konstaterar att i hans nya bag fanns det ingen regnjacka så det skulle förmodligen bli fint väder. Solen tittade fram efter ett antal hål. Även denna match blev en hård batalj som avgjordes först på 18:e. Även i denna match lyckades jag och drog längsta stråt med en bogey, Mats hade chansen att dela matchen, men hans bogeyputt smet förbi hålet och matchen slutade med 1 - 0 seger.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback