Senaste U 2 resultaten

Under veckan har följande resultat inrapporterats

Lasse - Hasse 2/1

Lasse har idag, en härlig höstdag mött Hasse. Vinst 2-1 till Lasse.........

P-O - Janne 6/5 och Janne - Bengt-Erik 1/0

I dag spelade jag och Bengt-Erik dubbelmatch mot Janne  på utmärkta Strand Gk.


Själv spelade jag nog årets bästa golf. Förlorade första hålet, delade två hål och sen gick det bara uppåt (vann fyra hål på raken). När jag började gå på par på hål där jag hade slag blev det tungt för Janne, han måste göra birdie för att dela hålen!


Efter fikat vann Janne första hålet, sen delade vi något hål, men matchen slutade på det svåra 13:e skogshålet som jag tog hem.


6-5 blev slutresultatet.


Matchen B-E - Janne blev mer varierad där båda ledde med två hål upp under olika perioder. Mot slutet låg de lika och B-E hade en jättechans att ta ledningen på 17:e, men brände en rätt kort, med sned putt (ska inte delge vad B-E sade då!).


Att slå Janne på par trehål är normalt mycket svårt och det gick inte i dag heller. Janne vann alltså med 1-0.


En bra golfdag i utmärkt väder avslutades sedan på Strands fina golfrestaurang med en underbar stekt gös.


Just nu känns det riktigt bra!

Kjell Thy - P-O 5/4

Spelade mot Kjell Thy i dag. Ledde efter första hålet, sen gick det långsamt utför och efter nio hål låg Kjell två upp.

Nya friska tag!

Pyttsan!!

Kjell spelade bättre och bättre, själv motsatsen - så eländet tog slut på Gul 5.


5-4 till Kjell, dessutom helt rättvist.

P-O - Roger 5/4

I går var det riktigt tungt och stryk med 5-4.


Så blir det en ny dag och så kom spelet tillbaka, nu blev det vinst med 5-4 mot Roger.


Visst är det ett konstigt spel vi håller på med?

Ulf E - Mats

Har spelat min sista match i u-2 för säsongen mötte Mats L klarade av honom med siffrorna 3-1.

Hasse O - Göran 4/3 och Hasse O - Ulf B 5/3

Har spelat 2 matcher i helgen och är nu färdig med mina matcher. Verkar som om jag haft lite mer flyt på slutet, det har gått lite bättre.


Spelade mot Göran i lördags, blev 4-3 till mig.

Ulf B i dag söndag, blev 5-3 till mig.

Göran E - Ulf B 4/2

Kjell Thu - Torbjörn 4/2

Ulf D T T - Mats 5/3

Spelade äntligen bra igen. Slog Mats med 5/3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback