PUH! vad varmt

Kan rapportera att det just nu ar 26 grader och sol i Lissabon (kl 13.00 pa mandagen). Landade igar kvall efter fyra timmar i luften och tog mig sedan genom Lissabon i sondagstrafik och morker till hotellet 15 km soder Lissabon.

Ett vagvalsfel sa en busschauffor som inte kunde nagon engelska ritade en skiss sa att jag kunde aterga till "den ratta vagen".

Idag har jag besok de tva golfbanorna som ar aktuelle en tid framover, Aroeira I och II samt Quinta do Peru.

Skall nu ta en stund vid poolen for att fa lite svalka.

Kommentarer
Postat av: Golfer

UTE. Hmmm, så där skriver du nog bara för att det är höst hemma ;-).
Men så illa är det inte här hemma. 10 grader idag. Igår spelade jag 13 hål i 8 grader och regnskurar. Gick hyfsat bra.
Lycka till med reseledande och golfande.

/J

Postat av: UTE

Hej golfers!
Dromrunda idag, 80 brutto och 69 netto pa Aroerira I, sa spelet haller i sig.
Stralande vader aven idag sa efter rundan blev det nagra timmar vid poolen, inte helt fel.
Halsningar
UTE

2007-10-17 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback