Harald kom igen

Idag var det spel pa Aroeira II och givetvis sa skulle Harald ha revanch.

En sammanbiten Harald tog genast kommandot genom att vinna det forsta halet. Stretade dock emot och vid vandningen var det bara ett upp till H. Sedan delade vi nagra hal och tog vartannat men det 13:e och 14:e tog H sa hux flux var han tre upp. Da kom en socket fran H ut i sjon, tank aven en 36:e rankad kan sla en socket.

Aven pa nasta hade jag vinnarchans men missade en putt pa en meter sa det var tyvarr dormy. Nu var jag tvungen att vinna det langa 17:e par fyrahalet, 412 m. Lag dock lite mask infor inspelet vilket jag satt i ett trad och matchen var avgjord. 3/1 aven idag men idag till Harald.

Ett, ett i matcher och om jag inte har fel sa kommer Harald nog att foresla match aven i morgon. Aven i morgon spel pa Aroeira II och vi far hoppas att de flyttat fram de gula kulorna nagot for idag spelades banan valdigt lang.

Kommentarer
Postat av: uffe2

Klokt spelat uffe så gästen blir nöjd!
Vädret låter inte helt fel för i Strängnäs är det kallt duggregn.

2007-11-06 @ 16:00:12
Postat av: UTE

Ja det galler ju att varna om gasterna och idag gjorde jag det verkligen. Du kan lasa om det och sedan hoppas jag pa battre spel pa torsdag.

2007-11-06 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback