Egna resultat

Under en sadan har period sa har man ju chansen att spela golf sjalv ocksa vilket jag givetvis utnyttjat.
Resultaten har varit skiftande och har kommer periodens resultat (har inte andrat hcp under perioden utan spelat pa 11,5).

En inspelsrunda pa nio hal tredje dagen (Aroeira I sista nio)

19 genomforda 18 halsrundor

Sex pa Aroeira I, atta pa Aroeira II och fem pa Qinta do Peru. Far pa mitt hcp 11 slag pa A I, 13 pa A II och 8 pa QdP.

A I - Basta netto 69 och samsta 80 - 450 slag n och snitt pa 75,0 per rond - 33,0 poang per runda.

A II - Basta netto 72 och samsta 87 - 622 slag n och snitt pa 77,75 per rond - 30,25 poang per runda.

QdP - Basta netto 72 och samsta 85 - 389 slag n och snitt pa 77,8 per rond - 30,2 poang per runda.

SLUTSATS: I snitt over 30 poang pa 19 genomforda rundor och det ar klart godkant.

Nar jag nu kommer hem sa skall klubborna in i garaget och tas fram forst efter nyar!

Kommentarer
Postat av: Golfer

Bra! Och jag förstår dig. Det kan bli för mycket av det goda. In med klubborna i garaget och börja spana efter efter nya. :-)

Postat av: UTE

Tack Golfers!
Är nöjd med säsongen och såg ju i golftidningen att de nya Wilsonklubborna redan finns på Dormy. Vad säger du om att fylla bagen med drive, två fairwaywoods, fyra hybrider, tre wedgar, putter och 8, 9, och P.
Full bag med endast tre ord järnklubbor vore nog något för en f d bandyspelare?

2007-11-12 @ 10:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback