Den glömda tävlingen!

Trots många rundor på banan så har jag och Bengt-Erik missat en tävling.

BELUT som är en matchspelstävling som vi startade 2000. BELUT står givetvis för Bengt-Erik L och Ulf T vilket ni givetvis redan listat ut.

Matchen spelas en gång om året och det är fjolårets förlorare som skall välja bana för matchen. Banvalet skall meddelas motspelaren 24 h innan tävlingen skall gå av stapeln.

Eftersom jag är "förloraren" så får jag väl ta på mig missen eller också är det så att Bengt-Erik hållit tyst för han har märkt av min fina höstform?

Det är ju drygt en månad kvar på året så det får väl bli en helgresa söderöver för tävlingen eller också får vi starta upp 2008 med årets match. Bengt-Erik vill nog gärna ha vandringspriset, en ståtlig trägubbe, över jul också.

Frågan är vilken bana jag skall välja?

Vad tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback