U 2 premiär

Då var det premiär för egen del i årets U 2.
Roger G och jag hade avtalat tid till kl 10.00 idag och eftersom det var tävling på gång så var vi båda där i god tid trots regnet. Det syntes inte till många andra ute på banan så vi bestämde oss för att gå gul/blå i stället för veckans gul/röd.
Efter lite växlande spel i regnet så var det lika efter fem hål. På "Utsikten" hade Roger lite snedträff så hålet gick till mig. Nästa hål delade vi men sedan knep jag två hål så det var två upp när vi intog lunch hos Samuel. Han serverade bland annat sillbullar vilka smakade mycket bra.
Vet inte om maten satte sig i Rogers sving eftersom jag tog de första fyra hålen på blå slinga och därmed var matchen avgjord. Resultatet 7/5 och vi spelade färdigt rundan för nu hade solen avlöst regnmolnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback