Det är inte klart förrän "den tjocka damen sjunger"

image246

Idag var det åter en match i U 2 på Strängnäsbanan. Bengt-Erik och P-O tog sig an den blå slingan två gånger. Mona gick med som "domare" och här kommer P-O rapport av matchen:

Efter nio hål på blå slinga ledde jag över B-E med tre upp.

Gjorde ett utmärkt utslag på blå 1 och B-E slog i vattnet, kände som att det nog var dags att knyta ihop säcken om några hål.
 

Pyttsan!
 

Lyckades inte ens vinna första hålet och två hål senare hade B-E reducerat till ett upp för mig. Han spelade ett helt annat spel än han visat de första nio, tyvärr gjorde jag det också.
 

Sen stod det och vägde några hål, men vid Äppelträdet var vi lika. Sista hålet gjorde B-E ett kanonutslag, själv hamnade jag i bunkern. Efter ett städat par tog Bengt-Erik matchen med rättvisa 1-0.
 

Så det kan gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback