Vilande golfvard!

Vilande golfvard!

Idag har det varit det basta vadret sedan jag kom till on den 13 mars. Stralande solsken fran en klarbla himmel och ingen vind. De som akte hem idag passade pa att sola innan avresan kl 12.30.
Sjalv var jag med sex nya gaster och spelade B + C pa Batalha. Slog sjalv till med en 91/76 runda och avslutade med en birdie pa C 9 vilket jag tycker ar BRA.
Efter hemkomst blev det aterhamtning vid utomhuspoolen i det vackra vadret. Har galler det verkligen att smorja in sig och inte bara vid klarbla himmel. Solen tar aven nar molnen ar i vagen.

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej svärfar!
Det ser skönt ut. Kul att höra att du trivs så bra. Vi tänker mycket på dig och går in och läser din blogg varje kväll. Ha nu det riktigt skönt i solen. Kramar Caroline

Postat av: Patrik Svensson

Hej Ulf,
Det var du väl värd. Tack för en underbar vecka, som du definitivt förhöjde. Allt var perfekt arrangerat och fungerade utmärkt tack vare dig.
Lycka till i fortsättningen.
Hälsningar
Patrik & Charlotte

2007-03-28 @ 12:40:44
Postat av: Inger

Det ser skönt ut det där!Om drygt en vecka är det min tur att ligga i solen.Ska bli skönt efter den långa förkylningen jag haft större delen av våren.Hälsningar Inger o Conny

2007-03-28 @ 15:06:43
Postat av: Ursula

Tur att vädret i Skåne varit strålande flera dagar i sträck, annars hade vi blivit avundsamma. Vi känner fortfarande den genomblöta rundan på Furnas!!

Hoppas Revent länkar till din blogg som ger en spännande och diversifierad bild (både foto och text) av Sao Miguel.

Idag har jag beställt tid hos vår Pro - måste ju skärpa mig efter att inte ha uppfyllt dina förväntningar på en skånsk seger i partävlingen :)

Hälsningar
Ursula (och Göran)

2007-03-28 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback