Batalhas caddymasters

Batalhas caddymasters

Har ser Ni mina nya kamrater pa Batalha golfklubb, Paulo till vanster och José till hoger. De ar tva av de tre caddymasters som finns pa klubben. De hjalper spelarna till ratt och lamnar ut vagnar, bilar och bollar till rangen. De kan aven hjalpa till med andra saker som nagon behover hjalp med. Dessutom haller de utrustningen i allra basta skick. De ar verkliga servicemanniskor och ar alltid mycket trevliga.
Om Ni tittar till hoger om José sa ser Ni mitt system att indela i spelbollar. Nummerpalar som jag "fatt med mig" fran militarlivet. Paulo fixar detta varje morgon och det ar klart nar vi anlander i buss. Snabb och enkelt ar det sedan att fordela bollarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback