Banan igar

Banan igar

Da har jag aven hittat en dator som fixar mina bilder. Har kanner en del av Er igen Er. Det ar Batalha och det fjarde halet pa slinga C. Har star Du hogt och det ar bara att ta i sa mycket som det gar. Du ser green och flagga till vanster om sjon. Bortom sjon ser Du framforvarande boll som just skall sla ut pa korthalet over vattnet.
Vadret idag molnigt som skall spricka upp och temperaturen plus 15. Inget regn finns pa kartan idag.
Just nu har gasterna gatt ut pa den forsta tavlingen och det ar idag slinga A + B.
Ett mycket trevligt gang som verkligen gillar att spela golf.
I morgon ar det Furnas som galler och vi skall forsoka passera Ungdomens kalla for att om mojligt bli lite yngre.

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas du lyckas bättre vid ungdomens källa än vad jag gjorde.Var där och badade men jag tycker inte att det gav så mycket resultat.

2007-03-16 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback