Veckan resultat i U 2

Under veckan har följande resultat inkommit i U 2

Torbjörn - Ulf E

Har varit en tur på golfbanan och avverkat en match mot Ulf E i Torsdags eftermiddag. Vi gick gul-röd slinga och jag får medge att Uffe var på ett mycket bra bjudhummör för min del.  Matchen slutade på Röd 6:a där jag gjorde ett par. Detta innebar att slutställning i denna match blev 5/3 till undertecknad.

Willy - Christer B  5/4

Christer var inte på sitt bästa spelhumör denna förmiddag, även om den inramades av kvinnlig fägring i massor.

Stig Orrberg - Hans Ohlsson = 1/0

Kommentarer
Postat av: Ulf E

Har nu spelat två matcher efter förlusten mot Tobbe
började mot Ulf Day Tsi Tay vann enkelt efter att Ulf haft en tung dag
slutade 6-4 .Sedan match mot Kjelle på Intersport en match som jag tyckte mig ha god kontroll på ledning med 4 efter nio hål , sedan äter Kjell in allt och lika inför sextonde Kjelle missar med drivern och får svårt med andra slaget
in i en taggbuske med dropp som följd ,därefter missar han en 40cm putt på 17 för delning men oturen grinnar illa och jag går hem med 2-1 .
Ulf E

2007-06-26 @ 15:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback